Gårdagen/kvällen

Hade världens bästa dag igår!
Vaknade, drog upp persiennerna o såg att det var strålande solsken o klarblå himmel ute :) Skyndade mej att äta frukost, drog på mej bikini o en klänning, gick till ICA o handlade dricka o glass o gick sedan bort till Edsbergsparken :) Där låg jag sen på en filt i gräset vid vattnet o solade, läste, käkade glass m.m. :D Heeeelt underbart! Var massa folk runtomkring som solade, grillade, spelade musik, spelade kubb m.m. SOMMAR! Glömde kameran tyvärr, annars hade det blivit endel somriga bilder.
Här är jag när jag kommit tillbaka hem iallafall, osminkad o schleten men vad gör väl det?! 


Var ute så länge i solen så fick skynda mej att äta o fixa i ordning mej sen.


(Ursäkta den lortiga spegeln)


Bara för att jag varit så dålig med bilder det senaste så får ni här en kabooooom-ego-bild-kavalkad på mej :P Vare sej ni vill eller inte!






Vad gör jag i duschdraperiet? HAHAHA



Sedan drog jag iväg till Jessica på förfest men tog tyvärr inga bilder där. Vi spelade spel o hade kul iaf :)
Nedanstående bilder är från festen hos Kersti o Jennifer där vi bl.a. gjorde en tipspromenadslek ;P Såå jävla kuuul haha. Tog ganskt mkt bilder o filmade endel men jag vet ärligt inte om jag vågar lägga upp så mkt av det :P Så här får ni dom bilderna som är okej iaf :) :


En tipspromenadsfråga var "Vem har störst?"
Här får de därför upp till bevis o det handlade vem av de 3 som hade störst mun o det skulle de tävla i genom att få in så många Digestive i munnen som möjligt o sedan kunna säga sitt namn.
Så gick leken alltså till :P
Jag fick bl.a. äta något med bindel på (det var barnmat hahaa) o sedan gissa vad det var :P Minns dock inte vad själva frågan till det var :P


Ale ska sätta knorr på grisen ;P


Lisa, Naimi, jag


Stinas hår?:P


Stina und meeee (varför den där posen hela tiden?)

Jag o några till skulle egentligen dragit ut sen på schmöret Stureplan men det blev inget pga att en av oss blev lite föör dålig. Men jag var ändå hemma nån gång på morgonen som ni kanske såg i mitt förra inlägg, tror jag somade runt 7 så idag har jag verkligen sovit bort hela dagen. Tyvärr =S Ingen dans, ingen städning... Ingen sol idag heller :( Skitdag!
Har precis käkat mina goda Quorn chicken style burgers idag igen, haha, o håller på o tvättar så nåt vettigt har man gjort iaf. Ska lägga i en ny maskin nu o ta tag i diskberget. Suck.

Pusshej ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0