Bilder från parken

Självklart skulle det komma massa moln när jag gick ut men jag hade det skönt ändå! Det var mest i början det kom stora moln över solen då o då (fasen vad man frös då=S) men sedan blev det bättre :)
Låg o lyssnade på braaa musik o läste.
Har tyvärr bränt mej lite i ansiktet nu men jag hoppas det är borta till imorrn!

Bilder från tidigare idag i Edsbergsparken. Haha kolla mitt hår ;) Så såg det fasen inte ut när jag gick hemifrån, haha.
Det var inte så mkt folk där denna gång (sist var det smockat!), men inte så konstigt när det var mitt på dagen på en måndag kanske ;P Skönt för mej iaf ;P
Sedan jag kom hem har jag lagat mat o suttit i flera timmar med att kolla upp massa jobb här i Sthlm som jag ska börja söka imorgon, ska bara få mitt CV skickat på mailen (finns på datorn hemma i Säffle) o uppdatera/fixa i ordning det.
Vet ju inte hur det blir till hösten än, men jag vet iallafall att jag vill tillbaka till Sthlm (fast tillsammans med min baby) o ha ett jobb skulle ju inte vara fel då..

Nu ska jag göra i ordning kvällsmat :)
Imorgon ska jag upp tidigt pga läkartid, sedan har jag massa att göra o fixa med men vi hörs säkert en sväng!
Ska berätta om o lägga upp bilder från förra veckans föreställningar/avslutningen o så också såklart!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0