You're beautiful

Jag hade en jättebra helg hemma med massa mys, kärlek, godsaker, spel, sol och dansuppvisning. ♥
Har även haft två bra dagar i skolan :) Lite väl slappa bara kanske? Blir nog samma imorrn eftersom vi har utvecklingssamtal på två av lektionerna. Därför ska jag stanna kvar efter skolan o ta två dansklasser. Tänkte jazz med Emilio o sen antingen hiphop eller house. Hoppas på att det blir kul ;) Kommer inte vara hemma förrän halv 11 eller nåt så kommer inte blogga något imorrn.

Buh, saknar min baby alldeles för mkt redan. Men han kanske kommer till mej i helgen, för annars dröjer det 3 veckor tills vi syns igen denna gången också o det viiiill jag iiiiiinte!

Lite bilder från helgen:

Hahaha detta var så kul xD (där och då iallafall). Jag satt nämligen o grejade med min hårsnodd på morgonen o helt plötsligt råkar jag snärta iväg den. Är helt säker på att den flög bakåt så jag börjar leta i sängen men kan inte hitta den någonstans. Så hör jag att Ea försöker hålla sej för skratt o så säger han "Men Madde..." (o nåt mer jag inte minns) o så tittar jag på honom o detta är vad jag får se! Hahahahhaa då hade den hamnat precis runt hans näsa mohahhaa, ja det var jävligt kul då iaf :P


LOVE!
(Ignorera Ea's hand;P)


Nu ska jag faktiskt göra mej klar o lägga mej! Så inåt helsike i tid för en gångs skull!!! Wiiie ;D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0