Flytt

Hej!
Det har inte varit något annat än jobb o lägenhetssökande i mitt huvud den senaste tiden,
var ju tvungen att flytta ur min lägenhet i helgen och i onsdags visste jag fortfarande inte vart jag skulle ta vägen än! Paniiiik! Men nu har det löst sej så att jag har lägenhet i en månad iallafall, hyr en tvåa i andrahand, en mysig studentlägenhet, får som sagt bara bo här en månad men nu har jag mer tid på mej att söka lägenheter iallafall o slipper va bostadslös :P Ea har varit här o hjälpt mej flytta hela helgen, det har gått jättebra o fyfaaan va underbart det var att träffa honom igen!
Har dock knappt hunnit sova i helgen så nu ska jag duscha osv o sedan har jag tänkt lägga mej runt 9, åååh va sköööönt!

Imorgon ska jag iväg o kolla på lägenhet efter jobbet, wish me luck!
O sorry för att ni får vänta ett tag me bilderna jag lovat från den förjävligt roliga firmafesten,
får bli i helgen eller nåt ;P
Ha det bra huuuurrni, puss


Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback