Den glada nyheten!

Okaaaaay här kommer the big fantastic news som krävde ett separat inlägg ;)
Det är så himla kuuul!
Okej, såhär är det. Varje år tävlar alla som jobbar på Nummerupplysningen (118 218) i hela Sverige (finns ju i massa städer) om att få följa med på en resa, det är alltså olika resmål varje år, o man måste ha uppnått en viss säljbudget för att få följa med, de som inte kommer upp i den summan har en pytteliten chans för då lottar man ut några av dem som inte kom upp i det, men de som klarar säljbudgeten/slår den är alltså 100% garanterad en plats på resan.

Förra veckan fick vi veta att denna resa i år kommer gå till...........

.......................LAS VEGAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man får alltså ALLTING betalt, resa, hotell ALLT o det bästa av allt,
man kommer få bo på CEASARS PALACE!
AAAHHHHH JAG SKA MEEEEEEEEED! Så är det bara!

I juni bär det isf av,
o vi har fram till slutet på april på oss att komma upp i säljbudgeten, som för oss nya ligger på 620 000 om jag inte minns fel. Det motsvarar typ 3900 ungefär på en dag i genomsnitt, o vet ni? Det är vad jag just nu, redan, ligger på! Förmodligen lär man väl liksom (antagligen o förhoppningsvis) sälja ännu bättre om några månader när man är mer van osv. Så chansen att man får följa med finns faktiskt:D

GAAAAAH! Har alltid velat dra dit så jag ska FAN se till att jag klarar det!
Hoppas att ALLA på mitt kontor klarar det, skulle va så jävla kul om alla åkte :D


VEGAS BABY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0