Lyckligast i stan

Har haft så jäkla fullt upp det senaste + att jag vart så sjukt trött så har inte orkat med bloggen
men nuuuuuså:D

Alltså jag är så sjukt jävla glad idag!
Har haft en GRYM dag på jobbet!
Liksom, det är min första (riktiga) vecka o vet ni vad som hände idag?
Jag hamnade på listan över de säljare som sålt bäst i hela Sverige idag:D Weeei!
Dessutom gjorde mitt sista sälj (precis innan vi slutade) att vi (göteborgskontoret) blev det kontor som sålt bäst i hela Sverige idag! Göööött jobbat!

Vi hade även tävlingar idag på jobbet, brukar vara det på fredagar,
den ena var vem av oss nya som sålde bäst på 2:a säljpasset, då vaaann jag o fick en biobiljett, wweeei, sedan den andra var vem som sålde bäst på hela kontoret (inkl. cheferna m.m) det sista säljpasset och DET BLEV JAG, aaah, så då vann jag en biobiljett till;D FATTA VAD KUL! Man blir riktigt glad alltså!

Dessutom är det FREDAG!
Min ÄLSKLING KOMMER HIT om en halvtimme
o Fia ska ha FÖDELSEDAGSFEST IKVÄLL!

Kan inte må bättre just nu ;)

Jo just det... en sak till..
Eller nej förresten, tar det i ett separat inlägg nån annan dag, det är en sån jävla rolig nyhet så det kräver ett eget inlägg ;)

PUSS HOPPAS NI MÅR BRA FÖR DET GÖR JAG ♥


Jag nyss:




Vi kör dresscode: kavaj på fredagar på jobbet,
det var kanske det som gjorde det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0