Money money money

Är nyduschad i sitter o myser framför Idol med godis jag vunnit på jobbet idag ;)
Låter la göttigt vaaa...?:D
Har haft två mkt bra jobbdagar,
idag slog jag mitt personliga rekord o inte nog med det,
hamnade ÖVERST på portalen idag som visar de 8 som sålt bäst i hela Sverige under dagen, yeeey ;D Blir goa provision-pengar ;P Är stolt över mej själv o ska se till att det fortsätter såhär bra!

Just jaaa, Sanna (min chef) ringde förut o sa att hennes tjejkompis vill hyra ut sin bostadsrätt (2a) i andrahand f.r.o.m. sista oktober, då tänkte Sanna på mig o hörde om jag var intresserad, för jag har ju bara denna lägenheten oktober ut, så guuud vad perfekt, ska prata mer om det imorgon o så ska jag få prata med Sannas kompis sen o förhoppningsvis komma o titta på lägenheten, åååh hoooppas :D

Imorgon blir det jobb o daaans igen! :)
Pusshej ♥



Kommentarer
Postat av: EMILIA

Jo för mig är 38 feber :)

2010-09-14 @ 22:00:11
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: EMILIA

Det stämmer nog som du säger :P Taack så mycket :) kram

2010-09-15 @ 21:13:21
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0