I'm all wrapped up in you

Oops, har visst inte skrivit på hela veckan.
Dagarna har varit fullbokade med jobb 8-17, mat sen dans till 10, kvällsmat, dusch, sängen, typ:P
Veckan har iaf varit fuckin great o det har gått bättre på jobbet än jag nånsin trott det skulle göra såhär i början. De flesta kanske säljer typ 1-5 ordrar de första veckorna eller inga alls,
jag har sålt.... 13 nu! Blev U2:a (orkar inte förklara vad det är men skitsam:P) denna veckan o uppfyller redan kriterierna för att kunna bli U3:a vilket brukar ta några månader för de flesta o jag har jobbat där två veckor nu! Har haft samtal med min chef, Sanna, som sagt att det jag gjort aldrig hänt förut o att det är typ oslagbart o att de är glada att de hittade mej, att just jag jobbar där. Liksom? Va? Jag fattar inget? Vad händer? Haha. Hade ingen aning om nånting om säljjobb what so ever innan.
Det är verkligen inte meningen att skryta när jag säger allt detta men jag måste dela med mej för jag är liksom så himla glad o kan inte fatta det riktigt. Men jag är så jävla mkt tävlingsmänniska o när jag bestämt mej för nåt SKA jag klara det, inte bara klara det utan göra det bra så det känns så j*vla gött att jag faktiskt lyckats med det jag bestämde mej för.
Sanna sa även att jag fått massa beröm av regionschefen o säljchefen, aaaah, blev så pepp när hon sa det!
Det är bara att hoppas att det fortsätter såhär nu, så jag snart även blir U3a, samt får en fet lön ;P Och en säker plats på resan till.................*** *****!.................:)
Just ja, vi tävlade om biobiljetter denna veckan med, denna gången var det de två på kontoret som sålt flest ordrar under hela veckan, ena chefen Sanna sålde mest sen hamnade jag o min andra chef Marcos på delad andraplats så vi körde sten, sax påse o så förlora jag :( buhuuu! Hehe..

Jaja, nog om jobbet. Men får passa på att va glad o njuta av detta nu för snart kanske det vänder o går skit.... NEJNEJ det ska det fan inte göra! I can do this..
:)

Igårkväll åkte jag hem till Säffle. Jag o Ea haft haft en jättemysig morgon/förmiddag.
Sitter just nu själv i lägenheten medan Ea är iväg o käkar lite med några kompisar. Tänkte passa på att spela lite tv-spel ;P
Sen ska jag hem till mamma o hälsa på också!
Ska verkligen bara varva ned i helgen, ta det lugnt o mysa..

Vi hörs ♥ PUSS


Äckligt glad, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0