Loving it

Har haft en skitrolig dag på jobbet, idag började några nya också så det var kul :)

Har precis ätit pizza o ikväll blir det mys med godis, chips o Idol! Film också kanske?
Ahh det ska bli så skönt, välbehövligt ;)
Ska vara själv men det är precis vad jag vill ikväll faktiskt!
Vill bara ha en superlugn helg o vila, sova som fan, städa o tvätta o få det rent o fräscht i lägenheten, läsa, ta bubbelbad, kolla film, äta gott, ha mini-spa.... Ja ni fattar ;P Som en liten rehab-helg typ, ladda upp inför en ny vecka med massa jobb o massa dans.

Just ja, igår efter jobbet var jag o fikade med Sanna (chefen) o hennes kompis, som också heter Sanna, som hade lägenhet att hyra ut ni vet. Hon har alltså en bostadsrätt som hon vill hyra ut, för hon ska flytta ihop med sin pojkvän o eftersom jag behöver ny lägenhet från november så prestenterade Sanna mej för Sanna ;) Fick svar på massa frågor om lägenheten, o hon om mej, o det känns o verkar jättebra,
ska kolla på lägenheten till veckan, hoppas det fortfarande känns bra då o att hon väljer mej ;)

Gud, livet känns så lätt o undebart just nu, love it :)



Saknar dock min fina fina underbara pojkvän!
Men nästa helg ses vi igen :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0