Det blev freedagsmyyys

Jag o baby hade en perfekt mysfredag igår :)
Först tog vi en promenad eftersom det var så fint väder, det slutade med att vi gick 1½ timme, så skönt! Sedan handlade vi lite o åkte hem o lagade mat. Blev hamburgare, fast gjora på quorn. "Quorn chicken style", smakar precis som riktiga kycklingburgare fast mycket godare o tusen ggr nyttigare, t.o.m. Ea älskar det ;) Grovt bröd på det också så har man hälsosamma hamburgare ;P (Om man skippar ketchup o dressing osv dvs, men sånt hatar jag ändå, uhh).

Sedan kompenserade vi nyttigheten med att käka popcorn, bilar o Rollo (ääälskar de gula, ni vet de med mjölkchoklad inuti kolan) framför dessa filmer:


Jag tyckte de var riktigt bra och roliga båda två, lätt värda att se!

Jag o baby har haft så mysigt o kul.

Och idag vaknade vi till sunshiiiiine igen, fan vad jag blev happy, ska snart ut i solen, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0