Det sociala nätverket

Jag o baby har kollat på The Social Network ikväll, hade inte sett den än ju.
Men precis som jag trodde var den riktigt bra. Cool. Fan, tänk o va sådär smart asså. Eller det är jag ju typ men ;) Höhö.

Har förövrigt haft världens jobbigaste huvudvärk hela dagen idag, sådär jobbigt så man blir illamående o astrött, o då hjälper knappt värktabletter heller :S Men tvingade mig igenom tvätt, disk o städning iaf, sådant måste ju ändå göras! Hade jag haft mer pengar hade jag fan anställt nån till sån skit alltså... Det vore gött de, så man bara kunde ägna sej åt sånt som e roligt ist ;P
Vet ni en sjuk sak förresten? Min pojkvän har aldrig haft huvudvärk i hela sitt liv. Inte en enda gång. På riktigt. Eller så har han de utan att fatta det för han inte förstår hur det känns ;P Haha näero. Men seriöst. Hur konstigt är inte det?! Det trodde jag att alla hade nån gång. Lyckos honom iallafall, huvudvärk är så irriterande.

Jaja nä vad flummig jag e nu, jag e sjukt trött,
ska krypa ned brevid min fining nu som redan ligger och snarkar!

Natti på er!


Smart, cool film. Gillade den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0