Grill och chilledill

Kvällen igår var jättetrevlig! Jag hängde på Ea o hans kompisar, det blev grill i trädgården,
o sedan käkade vi inne för solen började gå ned. Kvällen fortsatte med fest, fast jag drack bara Ramlösa igår ;P Hehe. Kände inte för nåt mer!
Runt 11-12 så gick vi in till stan, de gick vidare o jag gick hem o myste lite tills Ea också kom :) Tänkte att grabbarna kunde få festa lite ifred ett tag ;P

Maten blev så jäääääävla god, perfekt kött ;D




Min söta, konstiga pojkvän ;)


Idag har vi bara tagit det lugnt under förmiddagen,
nu blir det lite städ, tvätt o så, sen promenad o så får vi se sen vad söndagseftermiddagen och kvällen har att bjuda på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0