Kalasday



Godförmiddag! ;)
Sitter o äter frukost just nu
, har varit uppe i flera timmar men gjort annat så jag var jääkligt hungrig nu, brukar annars alltid äta nästan direkt jag vaknar men nu blev det inte så.

Om ca 1½ timme blir jag hämtad o så bär det iväg hem till mamma, mormor fyller år idag o vi ska ha kalaset hos oss o mamma har fixat maten, tårta osv. så mormor bara kan njuuta på hennes dag o inte behöva göra nåt :)
Det kommer lite släkt som jag inte träffar alls ofta eller träffat på jäättelänge så det ska bli himla kul!

Ikväll ska vi alla till Silvenska Villan där min kusin Cecilia o hennes mamma (min morbrors fru då alltså;P) Solveig ska ha en liten föreställning, med sång och teater. SKA BLI SÅÅÅ KUL ATT SE! Vet att dom e så himla duktiga.
Om det är någon från Säffle som läser detta idag så får ni gärna gå dit, vet inte vad det kostar men inte så mkt tror jag, o 19.00 är det som gäller :D


Nu ska jag borsta tänderna o sen sätta igång o sminka mej o fixa håret. Fick hem nytt mineralsmink igår (ska skriva om det sen) så funderar på att prova det idag, hoppas det inte blir fult/fel färg eller nåt bara:P Ska jag vågaaaa....?;P Haha vore fett jobbigt om jag måste göra om eller nåt, men vet ju att märket e skitbra iaf, haft det innan. Aja, blir nog bra, haha, hejdåååå. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0