Påsken m.m.

Fasen vad påskhelgen gick fort o fasen vad denna veckan har gått ännu fortare, redan fredag idag o Valborg o 1a maj som väntar :) Göött!
Påsken var iallafall helt perfekt
, o herregud vääädret säger jag bara, kunde ju inte ha varit bättre ;)
Har tyvärr typ inga bilder för har mest varit utomhus o som ni nog vet vid det här laget så funkar inte min kamera speciellt bra i ljus längre..

Dessa två är de enda jag har, o de e ändå helt kassa, men de e från Påskafton iaf:


Innan fest


Påskmiddag hos mormor o morfar, förrättsbordet :)


Förutom så mkt plugg jag orkade o hann med så bestod påsken bl.a. av detta:
jobb, påskmiddag, massa godis, solande, grill, bio (World Invasion - Battle Los Angeles), mysig filmkväll med babe o Larsson-skaran (såg The Fighter - gryym), fest med barndomsvänner, dans, mjukglass i solen m.m. Lovely!

Tisdagen
blev det plugg från tidig morgon till sen kväll,
Onsdagen spenderades i danslokalen från 11 på morgonen till typ 8-9 på kvällen,
jag hade först workshop 11-18 med instruktörerna (med lunch då såklart;P) för att göra en koreografi till dom till uppvisningen 22 maj, sedan var det ledarträff direkt efter som tog några timmar.
Igår blev det plugg på förmiddagen, sedan danslokalen från 2 till halv 6, hade först street med Linnea i två timmar, grymt kul men också grymt jobbigt o svettigt ;) Sedan undervisade jag instruktörerna igen o gjorde klart koreografin. Var helt sluuut när jag kom hem, har haft konstant huvudvärk i två dagar o känt mej helt konstig o det sitter fortfarande kvar :S Kände det direkt när jag vaknade imorse att huvudet dunkade o det satte ribban för hela dagen typ :S Uhh vill bara må bra o va pigg!

Idag har det inte hänt mkt, gick upp tidigt för att plugga, sedan tog jag en promenad i mina nya EasyTones till Lärcenter för att ha möte, fick reda på att personen var magsjuk o gick hem igen,
ska till mamma snart o grillaaaa!

Så, det var det, heeej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0