Run Madde ruuuun


Springturen var fett jävla jooooobbig xD Nä men på riktigt, det var riktigt tungt idag, skulle nog inte ha väntat så länge efter frukosten, var ju typ hungrig när jag drog iväg. Har en fet blåsa också, o fick kramp i undersidan av fötterna det sista.



Meeeeen jag klarade det! Jag gav inte upp. Känner mig duktig o stolt nu efteråt ;)



Dansade lite + stretchade maassa när jag kom hem, o nu har jag precis återfått mina krafter av den här goooda smoothien. Provade en ny med chokladsmak igår, asgod, kan skriva vad som e i senare, men idag blev det min favvo med blåbär o kanel igen :)



Muuuuuuuuums!

Tänkte traska iväg ut igen nu, ska till stan o hämta ut ett paket,
sen duscha o tror baby kommit hem då, så då blir det middag o sen ska vi till mamma o hälsa på. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0