Torsdag

Skulle vilja säga att jag gick upp 8 imorse, men det gjorde jag inte. Jag snoozade till halv 10.
Skulle vilja säga att jag har pluggat hela förmiddagen, men det har jag inte. Jag har slösurfat.
Suck.. Jag är hopplös! Fattar inte varför självdisciplinen suger så mkt just nu, jag brukar ju va rätt så bra på sånt där! Är verkligen inne i en trött-/segperiod..
Får fylla på med lite frisk luft nu, solen tittar ju äntligen fram :)

Förövrigt är det sjukt skönt att det redan är fredag imorgon!
Har bara lite halvlösa planer än så länge, men är säker på att helgen kommer bli grymt bra iaf ;D

Förresten, är sugen på att ändra om min bloggdesign igen,
denna känns för "deppig" o mörk nu när det är vår o sommar snart!
Vill ha ljusa färger, o kanske något mer enkelt. Får se vad det blir, om det blir något :)
Detta jag har nu e ju inget speciellt egentligen men kan ju ändå spara mallen om man nån gång skulle vilja byta tillbaks ;P

PUSS på er, ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0