Måndaaag

Oj, jag hade visst inte bloggat något idag än, trodde jag hade gjort det i förmiddags, haha, vadå velig ;)
Sitter o äter just nu, det blev en jättegod sallad bestående av lite fullkornspasta, strimlad skinka, gurka, röd o gul paprika, sallad o en avokado. Citronpeppar på. Mums. Älskar när man känner sej sådär fräscht mätt efteråt. Har Bygglov på i bakgrunden. Efter maten ska jag gå ner till stan för några ärenden, ikväll ska jag va vikarie för Mikaelas jazz.

Under förmiddagen har jag pluggat, tvättat o varit ute på en 45 min powerwalk+liten springtur i soooolen, seriöst, det kändes som jag var ute en varm juni-dag! Heeeelt underbart! Ska absolut inte ta någon långärmad nästa gång iaf, höll på att dö :P Men man får sån energi när solen lyser på en o luften är varm, det känns som man bara vill gå o gå o gå i evigheter ;) Men skavsår stoppar en! Haha. Fattar inte alltså, har ju bra skor o har dessutom plåster men ÄNDÅ får jag alltid skavsår på ena hälen, åh :S

Nu ska jag plugga en ministund innan det bär iväg till stan.



I brist på andra bilder får ni ett kollage från när jag o Ea städade i helgen ;P Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0