Tisdag

Känner att idag är ingen bra dag. Men så måste det ju få va ibland också. Längtar så efter att det ska bli kväll så min pojkvän kommer hem o piggar upp mej, vill myyyysa! Bli kramad.
Jag är nog ganska väderstyrd ändå för det är ju rätt tråkigt utanför fönstret idag...
Kan nog bero på min dåliga sömn inatt också, hade så himla svårt för att somna :S
Vilket också gjorde att jag gick upp 10 ist för 8, fick dåligt samvete o har panik över plugget för att jag nu hinner mindre idag och redan ligger så mkt efter så ni fattar inte. Gahh. Det blir ju ännu svårare att plugga när man e på dåligt humör för då vill man ju mkt hellre göra saker som piggar upp en istället, typ dansa/koreografera, läsa bloggar, kolla shoppingsidor....:P
Men ska försöka se det positivt o kämpa på,
vi hörs senare hörrni, hoppas ni har det jättebra idag :)



Drömmer om sommar...

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0