I'm in love, I'm in love, and I can't get enough

Har varken haft tid eller lust till bloggen de senaste dagarna, så här kommer en snabbupdate:

Onsdag: Då var det ju kalas för att kära mormor fyllde år :) Vi var massa släkt hos mamma, fick god mat o tårta osv, sen på kvällen var det min kusin Cecilia o moster Solveigs (eller ja, min morbrors fru) lilla föreställning på Silvénska Villan som var superbra! Rolig, tänkvärd och så fin sång från Cecilia :)

Torsdag: Skulle bara jobba halvdag, men blev heldag. Åt hos mamma. Träffade även min släkt innan de skulle åka tillbaka hem till Dalarna. Sedan ärenden o kvällen blev det bara lugnt för zumban o streeten blev inställd :(

Fredag: Möte på Lärcenter, ärenden o tråksaker jag inte behöver skriva om, åkte till stan med mina syskon o fixade en födelsedagspresent, käkade middag hos Ea's föräldrar, åkte o kollade på min bror när han spelade fotbollsmatch, hälsade på Ea's mormor o morfar, o sen hade jag o baby myskväll med Talang, Parlamentet o massage.

Lördag: Jobbade, sedan direkt till min faster där det var kalas för henne som fyller 50 samt för min kusin Therese som fyllt 25, så de slog ihop det :) Käkade aaaalldeles för mkt gott, blev sockerhöga o skrattade o flamsade o hade jättekul, älskar min släkt :) Tog massa bilder, lägger in några från min kamera så länge, men tog bättre bilder med min brors kamerna som kommer senare :)
Vi var kvar där ända till 8-tiden,
sedan hyrde jag o baby film o åkte hem o hade myskväll, det blev "Devil" och "Hämnden", bra filmer båda två! Eller den första va spännande iaf, o den andra var fin o sorglig. Hade dock kanske lite väl höga förväntningar på den efter allt bra man läst o hört..

Söndag (idag): Har jobbat hela dagen, sitter hos mamma nu o har precis käkat sallad jag blev bjuden på. Vet inte om jag blir kvar här hela kvällen eller om jag åker hem o diskar o städar o annat som måste göras, det första låter lite roligare ;P
Ska försöka slappna av o ha det så skönt som möjligt iaf, för imorrn drar jag igång stenhårt med plugget igen. Har varit så mkt annat nu så ligger efter så mkt att jag får ont i magen, menmen, bara att kämpa på o försöka komma ikapp!


Min kamera tar så suddiga, tråkiga o dåliga bilder, men här har ni mina bilder så länge iaf, från onsdagen och lördagen:


Onsdagen:


Muums;)


Min fina lillebror på Silvenska i pausen


Andreas o jag


Lördagen:


Therese's present, ett påskägg med godis, örhängen o armband :)



En liten del av fikat :P



Therese's hund Tindra, sååå fin!


Bild med konstig färg på Therese o mig, såhär blir det när man tar i direkt dagsljus. Ååhh vad har det blivit för fel på den :(


Jag o Ea ;)


Blomman faster fick av oss

Hihi Tindra va så goo o kröp upp på mej när jag låg i sängen :P




Pappa, kusin och farbror. (Kolla vad lika pappa o hans bror e!)


Min fina lillasyster Rebecca


Therese öppnar paket :)


Tindra skulle va med ;)


SÅ, det var endel av mina bilder det! Bättre bilder från det senaste kommer, fick massa bilder från min brors systemkamera :)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0