Lördagen!

Tänkte bara berätta lite om i lördags o visa några bilder :)
Har tyvärr inga från dagen men då var jag o Ea iaf på kalas hos hans föräldrar för att fira hans pappa som fyllde år! (Hans ena storebror fyller också samma dag men han va inte där)
Käkade årets första grillat! Mmmm.. Jättegod grillad lövbiff var det, o massa sallad till, sen tåååårta.

På kvällen följde älskling med mig till danslokalen där det var fest för alla instruktörer + styrelsen o folks respektive.
Det var verkligen jättetrevligt o kul :)
Vi fick 3-rätters (toast skagen - rostbiff med potatisgratäng - jordgubbstårta),
lekte lekar/hade tävlingar, sjöng allsång, pratade, drack osv,
jag filmade endel så tänkte lägga upp lite av det om en stund,

men här kommer lite av bilderna så länge:



Dom hade dukat upp fint i en av danssalarna ;) Såklart ser det ju aldrig lika mysigt ut på bild..


Ea haha


Alltså, detta va nog den godaste tårtan jag någonsin ätit, på riktigt!
Perfekta jordgubbar, världens godaste botten med typ kolabitar eller nåt i o så massa av det jag älskar: smörkräm! Ahhh ;)


Vi fick massa Baileys, mums! Fattar inte vad som hände på denna bilden but my glass is on fiiire ;)


Resterande bilder säger jag bara såhär till: HAHAHAHAHA







(Jag försökte allt vad jag kunde, men fick inte på mig de där jäkla glasen på ögonen:S)


Just ja, måste bara berätta, tävlingen/leken jag o Ea kom med i var världens äckligaste!
Den gick ut på att man skulle stoppa in två tamponger i käften,
en på varsin sida i munnen, o sedan dricka upp en flaska med kolsyrat vatten emellan dom, så snabbt som möjligt.
Huuuh jag klarade typ en klunk, sen svällde tampongerna o jag började känna smaken o fick kväljningar! Hahahaha uuuusch! Fattar inte hur han som vann klarade det ;)


Runt 11-tiden åkte jag o Ea hem o hade filmmyskväll.
Vi hade hyrt Paranormal Activity 2 + en barnfilm att se efteråt eftersom jag visste att jag skulle bli livrädd ;) Vilket jag också blev!
Dock valde vi väääärldens kassaste tecknade film, "Delfinen i det stora havet" eller nåt sånt,
Jag hade ju tänkt mej att den skulle va typ som Hitta Nemo eller Hajar som hajar,
men hahahhahaa jag doooog, på riktigt var det nog det töntigaste jag sett.. Jag som brukar älska tecknat/barnfilmer annars :)
Men den fyllde sin funktion iaf för mkt av räddheten försvann :P


Jaja, en riktigt bra o perfekt lördag var det iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0