Tisdag

Hej kära fina!
Trots det dåliga vädret så har jag massa energi o e på jättebra humör idag!
Vaknade trött o seg imorse, men drack ett glas proviva, snörade på mej gympaskorna o gick ut på en 45 min powerwalk, sedan käkade jag gröt med frukt när jag kom hem, det gjorde susen! Haha susen ;P
Ska försöka mej på att gå ut varje morgon nu, det gör så stor skillnad, man rensar verkligen huvudet o fyller på med energi av den friska luften ;) Oj vad töntig jag lät nu men det är ju sant! :P

Idag blir ingen vidare rolig dag dock, ska bara sitta här hemma o plugga precis hela dagen, o även kvällen. Det behövs verkligen. Men nu har jag lite ork till det iaf ;P Har redan hållt på ett tag så det är bara att fortsätta!

Vi hörs senare!


Åhh vad jag lääääääängtaaaaaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0