Zzzzzzzzzzz

Hej på er.
Har ingen vidare lust att blogga egentligen, känner mej jättetråkig och vädret är värre än jättetråkigt.
Men nu var det ju några dagar sedan jag skrev sist, gillar inte när det blir för långa mellanrum här :P
Har egentligen inte så mkt att skriva om heller, har mest bara pluggat de senaste dagarna o det är väl inte alltför roligt att läsa om ;P Igår var jag även barnvakt åt söta lilla Viola medan Mikaela hade körlektion o så, hon går på intensivkurs nu nämligen :) Det gick bra iallafall, vi gick o fikade alla tre efteråt, o sedan var det bara hem o fortsätta plugga igen :S Det konstiga är att det känns som jag aldrig får nånting gjort ändå! Allt tar så lång tid just nu för jag är så trög i skallen o så somnar jag hela tiden, vet inte varför. Är jättetrött heela tiden oavsett hur mkt jag än sover, har haft konstant huvudvärk i flera dagar o har inte ork till någonting typ. Fattar inte, men det kanske är allergimedicinen, började ju ta den för ett tag sen eftersom våren kommer nu, jag tål ju inte våren o sommaren :P
Jaja. Jobbigt är det iallafall. Seeee här nu vad tråkigt inlägg det blev!
Well well, skönt att det är freeedag iaf, eller hur? :)

Nepp nu ska jag fortsätta skriva om globaliseringen så att jag kan skicka in det idag :P
PUSShej


schleten_tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0