2012!

Hej alla gullisar!
Ville bara titta in o säga att jag haft en underbar, rolig o mysig jul tillsammans med familj, släkt o vänner, mellandagarna har varit busy busy busy men greeat dom med o nu laddar jag inför nyårskvällen som jag hoppas blir grym! 2011 har varit långt ifrån mitt år (kanske dags att byta mitt "tur"-nr 11?), kanske ett av de värsta i mitt liv allt som allt om jag ska vara ärlig, men det kan ju bara betyda att 2012 bara kan bli bättre, eller hur? 2012 kommer bli mitt år, I can feel it ;)

Ikväll ska jag med lillebror, Malin, Johan o Therese på nyårmiddag/fest, o sedan börjar jag det nya året i min nya lägenhet i Karstad :D


Här har ni en bildbomb från juldagarna:


Älskar att slå in julklappar! Detta är Mikaelas o Violas :)



"Lilla julafton" med julfika tillsammans med kära vänner hos Karin



Lilla Violis öppnar sina julklappar hemma hos mamma, de kom förbi en sväng dan före julafton:D



Haha gulle



Julklapparna jag fick av Mikaela, åååh, finaste tubhalsduken, choklad o grymmaste street-tishan ;P Titta så fint de matchar också, haha :D Love you M ♥



Jag dagen före julafton



Julafton!!! Mysfrukost med famlijen



Jag o Daniel :)



Igen! Haha



Julmaaaaat



Mormor, storebror, lillebror, Göran (morbror) o Solveig (hans fru) :D



Hahahaha lätt bäst på hela julafton, "Kan du vissla Johanna?", skrattar mej igenom hela, hahaha loooove it!
"Men vad lika ni är Nils!" "Ja, vad trodde du då?" HAHAHA Okej bara ni som sett som fattar ;)



:)



:)



Efter julfika o massa sällskapsspelande blev det tillslut julklappsöppning runt 23-tiden ;P



Andreas fick agera tomte/julklappsutdelare som alltid :)



Juldagen!!! Redo för fest med alla vänner som var hemma över jul ♥



Therese, Malin, Catti o Karin :D



Andreas o Henke, bara för de tar bild på sej själva me min kamera får de vara me i min blogg ;P




Så var vi på Annandagen. Firade lite med småsyskonen hemma hos pappa :) Vi åt mat, kollade på film, fikade, delade ut julklappar o spelade spel :)



Haha:D



Måste bara ta med denna bilden på världens roligaste, sötaste o coolaste mormor, haha, vi låg o kollade på Victoria's Secret-showen, så när Jay Z o Kanye West (eller vilka fan de va, minns inte) uppträdde så kommer mormor in o dansar loss till hiphop-/rapmusiken med världens leende hahhahaha o nästa gång hon kommer in har hon på sej denna tomeluvan o säger: "Ja men den va ju snygg! Jag kanske skulle gå ut i den!" HAHAHAHA ♥



Detta är ju också bara för sött. Mormor har lite problem med tal o skrift sedan hon fick en stroke för några år sen, o skriver inte alltid det hon tänker i huvudet utan nåt annat kommer ur, här ska det såklart stå "God jul" på kuvertet, haha Jul Jul, hur sött är det inte? Mormor skrattar också bara åt det, så det är inget elakt såklart, bara gulligt när det blir lite fel ibland ;P
Åååå mormor e så bäst!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha va sööt din mormor är :D :D <3 hon e så go! fina bilder på en fin madde oxå! syns snart bästiis! love u soo!! <3

2012-01-03 @ 12:33:12
URL: http://thebestfeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0