Mitt första bostadsrättköp :) Karlstad here i come!

Har fått nycklarna o snart flyttar jag in här:



Min alldeles egna första bodstadsrätt :D
Ska bli roligt att bo i Karlstad, sa ju under gymnasiet att jag efteråt ville prova att bo i Karlstad, Gbg o Sthlm o nu när jag flyttat har det blivit alla, i lite omvänd ordning än jag tänkte bara ;)

Är lite som ska göras, ska bl.a. måla köket o lite annat,
innan jag flyttar in, ska börja med det redan imorgon :)
Sedan ska det läggas nytt golv i kök, hall o badrum, samt kaklas om i köket, men det finns ju ingen som kan göra nu så det blir efter jul, blir nog fint när de e klart :)
Då får ni såklart se fler bilder,
ser ju inte så roligt ut nu när de e tomt heller ;)


Nu ska jag gå bort till morfar,
sedan blir det middag o fjärde advents-fika hos kära mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0