I think I wanna marry you

Good morning sunshines! ;)
Åh det är faktiskt sol idag, man blir så glaad då!
Har nog aldrig längtat efter våren såhär mkt...

Igårkväll var jag o Ea hos hans föräldrar hela kvällen,
Ea's syster var med också, vi blev nämligen bjudna på middag,
jäättegod mat o massa frukt och chokladfondue till efterrätt, mumsigt ;)
Sen var vi kvar o hade lite mys framför tv:n efteråt,
jag o Ea la oss nästan direkt vi kom hem..

Sitter just nu o äter frukost; havregrynsgröt med mango- o bananpuré (hallååå om ni inte smakat det MÅSTE ni göra det;P), o en blodapelsin som lätt är en av mina favvofrukter, grymt gött ;D
Jag slarvar i princip aldrig med frukosten, min dag blir helt knäpp om jag inte äter ordentligt på morgonen!

Ska ev med mamma till Åmål om en liten stund,
sedan har jag tid på sjukhuset på eftermiddagen för en grej jag haft länge o börjar bli lite orolig över nu...
Berättar kanske mer när jag kommer hem!

Ha en bra dag i solen allihop :)



Min fina igårkväll


Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Härligt det lät med solsken! :)

2011-02-23 @ 18:13:23
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0