Helgen + bilder

Oj, det blev visst ett litet avbrott här...

Fredagseftermiddagen + lite av kvällen spenderades i Karlstad med min älskling
för att köpa födelsedagspresenter till mamma. Blev stan + lite Ikea och avslutade med pizzabuffé där :)

När vi var tillbaka i Säffle åkte jag direkt till Mikaela, eller ja, Mikaelas mammas hus (hon bor i Kstad egentligen men sov hos sin mamma här) för myskväll med lite cider osv. Hann även gosa lite med Viola :)

Lördagen blev det först jobb, sedan kalas för mamma som fyllde (29 ;P i år igen!) resten av dagen/kvällen o till sist mys framför Melodifestivalen.

Söndag även jobb, sedan storhandling med baby, pizza (mkt pizza här nu...) o till sist mys tillsammans framför Solsidan o Wallander.
Solsidan är ett av få program som verkligen får mej att gapskratta rakt ut (så högt att grannarna måste undra vad fan som händer ovanför dem:P)! Love it.

Fin helg!

Nu sitter jag här i soffan med en filt runtom mig och bara tar det lugnt,
fick jätteont i halsen inatt igen, faaaaaan, har typ inte kunnat sova nåt,
o nu kan jag knappt svälja och är astrött :S BAJS!
Jaja, ska göra i ordning lite honungsvatten nu..


Här har ni lite av bilderna från helgen:


Fredagskvällen:

Tog inga bilder på mej o Mikalea,
bara på lilla söta Viola som vaknade framåt 11 o skulle ha välling innan läggdags igen :)
Det är sjukt hur man kan vara så söt!


Gulle ♥


Lördagen:


(Åh, jävla ränder + kass kvalité på bilderna:S)


Paketen från oss barnen o Ea.
Man ser vilket som är från Ea iaf eftersom han slagit in själv;P Haha!
Jag älskar att slå in paket o göra fint med detaljer osv ♥


Sockerkaksbotten, maränglager, grädde o hallon ♥
(Gissa vem som bakade bottnen?;P)



En funnybunny bild på min söta babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0