I'll be there for you

Hej!
Inte hunnit blogga idag för jag har fullt upp med pluggandet.
Usch, känner mej riktigt stressad redan... Det verkar så svårt allting,
plus att alla arbeten beräknas ta sammanlagt ca 16-20 v (per ämne alltså, för båda blir det ju dubbelt),
men jag ska bara läsa över 12 veckor! Ahhhhh!

Ska diska lite nu, städa lite, ta en dusch o sen göra lite småfix här hemma tills Ea kommer hem,
då ska vi sätta upp lite hyllor o så,
sedan kommer Frida hit ikväll!
Hon ringde idag o ville lämna Gbg för ett tag o komma hit, o stannar tills tors/fre ♥

Jag kan inte lova att jag hinner blogga så mycket denna veckan men jag ska göra mitt bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0