I'm coming home, tell the world I'm coming home

Heej :)
Har haft fullt upp med flytt hela helgen,
detta är första gången sedan i torsdags som jag sätter på datorn!
Men allt har gått bra, jag o Ea åkte ner till Gbgfredagen o började förbereda, damma av allt o packa ned allt i flyttlådor. På lördagen kom Daniel o pappa o hjälpte till att flytta ur allt in i bilarna/släpet, sen storstädning,
var hemma i Säffle o hade fått upp alla grejer i lägenheten redan lördag eftermiddag/kväll,
då var jag heeelt slut, hade bara kunnat sova 2 timmar natten till lördagen för att jag hostade så :S
Skulle egentligen ha träffat Mikaela (o Timmy) men jag var verkligen helt död, det visade sej också för jag somnade i soffan rätt snabbt men lite Melodifestival hann jag med iaf ;)

Idag har jag ägnat dagen till att packa upp allt ur flyttlådorna, tvätta, o fixa i ordning här. Börja likna nåt nu ;) Men det är endel kvar, fortsätter imorgon!
Tvätten känns de som jag aldrig kommer bli klar med dock :S

Har haft myskväll ikväll med Solsidan o Wallander som vanligt,
älskar såna söndagskvällar!

Imorgon ska jag gå upp tidigt, ta en promenad, fortsätta tvätta o fixa här,
o så sätter pluggandet igång på riktigt, måste köra igång nu!
Sen kanske det blir dans på kvällen. Måste börja koreografera också,
börjar undervisa nästa vecka!
Känner mej stressad redan nu över hur fullt upp de kommer bli f.r.o.m imorgon men det kommer säkert gå bra allting :)

Nu ska jag o baby lägga oss,
natti


Några bilder från helgen:


Påväg till Gbg!
Detta e typ den bästa kvalitén som går att få i dagsljus med min kamera nu för tiden :S


Lite bilder från lägenheten
(ramen är nyinköpt om ni undrar varför den är tom;P)


Guuuuuuulle ♥


Flyttpackning pågår ;)


Bild från imorse precis innan frukost :)

Sådär, kanske inte så roliga bilder men det var allt jag hade att bjuda på för den här gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0