Let's go back to the start

Godmorgon!
Vaknade för typ en timme sedan o sitter fortfarande med en lång och mysig frukost.
Älskar att kunna äta frukost i lugn och ro!

Ska strax börja göra mej i ordning o sedan dra iväg på möte med min studievägledare för att lägga upp en plan över hur jag ska plugga i vår. Har ingen aning om själv hur det blir,
förutom att jag ska plugga historia som jag fick IG i på gymnasiet för att jag missade ett av alla tusen prov o inlämningar vi hade, o sedan var det så mkt annat så jag hade aldrig tid/ork att ta igen det,
därför är det liksom på tiden att jag fixar det i efterhand nu :P
Hade även tänkt att läsa upp ett par betyg till, har två g:n som jag inte gillar o tänkte därför läsa upp dem till MVG, så att jag i princip bara har vg:n o mvg:n i betygen,
men tydligen får man inte läsa upp betyg man har g i längre?
Därför ska jag kanske istället läsa något jag inte läste alls på gymnasiet, bara för att samla på mej fler poäng så jag har större chans att komma in på det jag vill plugga längre fram.
Vi får se hur det blir helt enkelt ;)

Hade förresten en jättemysig Alla ♥-ns dag-kväll igår, tyvärr gick den lite för snabbt :S
Lägger in lite bilder senare, nu måste jag sätta lite fart!

Hej så länge


Bjussar på en härlig sommarbild i denna äckliga vinterkylan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0