Mitt i veckan

Hallååå o välkommen in på min blogg denna onsdag ;) Haha.
Jag jobbar just nu, det är mys men jag är så seg och trött i huvudet idag :S
Ska bara ha en skön o mysig kväll i soffan sen känner jag, hoppas inte min baby kommer hem alltför sent ;P

Usch, vill bli 100% frisk nu så jag kan börja träna igen! Saknar det som fan och jag mår såå mkt bättre när jag tränar. Får mer energi o blir gladare. Ska göra allt för att kunna börja köra stenhårt f.r.o.m måndag :)

Åh, imorrn ska jag äntligen få träffa Mikaela igen! :D Det var tusen år sen :S
Ska även få träffa hennes söta lilla dotter Viola, jag längtar! På kvällen ska jag följa med till danslokalen,
våran dansvän Linnea från Karlstad har street o zumba här hos oss på torsdagar,
hoppas jag orkar vara med själv bara, vi får se :)

Jaja, nänä,
ville bara uppdatera en snabbis, vi hörs mer sen ♥




Ååhhhh, jag vill ha en massa tusenlappar och bara kunna shoppa loss hur mkt inredning som helst,
tycker inredning är t.o.m ännu roligare att handla än kläder osv,
har lust att göra om helt hemma hos oss i lägenheten, måla om och köpa massa nya
möbler o inredningsdetaljer ♥
Varför kan jag inte bara ärva massa pengar eller nåt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0