Sockersöta klänningar

Ja, man kan bli kär i materiella ting. Jag blir det hela tiden.
Just nu är det dessa tre underbara ljusrosa/puderrosa klänningarna som fått mitt hjärta att slå lite extra.
Alla 3 är från Nelly och jag vill ha dem så mkt att jag dör!






Tänk till sommaren när jag blivit brun? Åhh!
Omöjligt att välja en bara dock, det bästa är ju att beställa alla tre o prova vem som sitter bäst på/är finast i verkligheten ;) Ska jag....?
Vet att jag kommer ha väldigt lite pengar de kommande månaderna,
men vad fan, kärlek kan man ju inte bara kasta bort sådär ;)

Ni är ju så kassa på att kommentera i min blogg men
OM NI KAN BÖRJA MED DET NÅN JÄVLA GÅNG
så frågar jag nu: Vilken tycker ni är finast....? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0