Mikaela ♥

Heej!
Sorry, har varit lite upptagen.

Efter en sovmorgon och över en timmes diskande så har jag varit med Mikaela
och hennes söööta lilla Viola idag.
Åhh :)
Hon kom till mej först, vi fikade o pratade massa, usch det var så sjukt längesen vi sågs, för länge :S
Har saknat henne massa så det var underbart att få va me henne igen :D
Sen drog vi till hennes bror o hälsade på en sväng o under kvällen har vi varit i danslokalen,
det var street o zumba där ikväll, Mikaela var med men jag vill bli 100 frisk innan ja börjar träna så det inte blir nåt värre igen=S Hostar fortf o skit! Men nästa vecka ska jag också va med :)
Dom har gjort om där nu också, två danssalar istället för en, samt målat o gjort jääättefint :D

Ska börja undervisa en gång i veckan där nu, ska ha instruktörerna i jazz, tror jag det blir iallafall. De ville att jag skulle göra en koreografi med dom som skulle vara själva "avslutningsdansen" på showen,
så får sätta igång nu o leta inspiration! Har ju tyvärr inte dansat så mkt själv det senaste....:S
Kuuul iaf :)

Nu sitter jag o älskling här i soffan med en varsin dator o nördar ;)
Snart dags att sova!



Mikaela (som inte ville vara med;P) o Viola ♥


Okej, bortse från mitt platta hår och fula tryne o att jag ser dretfet ut, hahahaha,
men aaaaaw :D Detta är hos Filip, när jag fick mata sötnosen,
första gången jag mata en bebis, det kändes lääskigt,
jag menar, tänk om jag skulle göra så hon satte i halsen eller nåt...?:O
Men de gick bra iaf:D


Kommentarer
Postat av: Inga

hahaha va stora ni har blivit

Kraam

2011-02-21 @ 20:44:31
Postat av: Madde

haha ja snart e vi gamla tanter ;P

2011-02-22 @ 17:00:43
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0