Introduktion



Halloj!
Kom ganska nyss hem från Lärcenter,
hade ju introduktion där idag, det gick så bra så :)
Känner mej faktiskt ganska pepp inför att börja plugga nu, få lära sej lite igen ;P
Är beredd på att det kommer bli tufft dock!
Jag satsar ju på MVG i både Historia o Samhäll, det är ju liksom lite det som är anledningen med att jag gör detta ;P För att fixa det i båda kurserna (som avslutas redan i maj) måste man lägga ned minst lika mkt tid som på ett heltidsjobb, så det är ingen lek direkt bara för att det är på distans. Får typ göra mitt egna schema eller nåt o följa så jag inte tappar disciplinen ;P

Har lillebror o en kompis till honom hos mej i lägenheten nu,
de ska väl åka om en stund o då ska jag sätta igång o göra nåt så kul som........
DISKA O STÄDA! Weeeeeeeeeei! Haha. Men det måste bli gjort nu,
imorrn åker vi nämligen till Gbg för att flytta ur min lägenhet för att flytta in allt här,
så då måste de va fint o fräscht här hemma ;)

Ikväll blir det Zumba o Street! Ska bli grymt kul,
är frisk o pigg nu från den jävla långvariga förkylningen/hostan så nu kör vi ;)
Kommer la va genomsvett efter 5 minuter med tanke på hur längesen jag tränade sist,
och knappt kunna gå imorrn men det ska bli så otroligt skönt att komma igång ska ni veta!

Angåenda sjukhusbesöket igår förresten så kan jag kanske berätta lite mer nån annan gång,
vet själv inte så mkt än...
Eftermiddagen/kvällen spenderade jag hos mamma med min fina familj, myys!


Ha det så fint nu gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0