Jag gillar inte att sova ensam :(

Ligger o kollar på Herr&Fru, gillar det programmet, hehe.
Vill att Kevin Borg ska vinna idag, hallå han har liksom lämnat sitt hemland o sin familj för sin tjejs skull, tänk vad kär man måste va om man bara bryter upp från allt o lämnar sitt liv för att vara med någon annan, är inte det kärlek så vet jag inte vad som är :P Så gulligt, så ska det va tycker jag ;P
Är lite depp över att jag vart tvungen att va inne framför datorn o plugga idag när det varit så fint väder + att jag redan saknar Ea som åkt till Metaltown o kommer hem på söndag igen, så jag tröstar mej med lite Nogger-glass (den jag tipsade om för ett tag sen) som Ea köpte till mej igår ;) Den har varit slut ända sedan jag åt den för första gången då när jag skrev om den, men igår när babe handlade fanns den igen o då tänkte han på mej o köpte några paket, gulle ;)




Kan det inte bli söndag med en gång....?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0