Parkhäng och shopping

Hade en jättefin måndagskväll i Furuskogsparken med mina fina Catti, Karin, Malin, Thomas o Maja (+ Fia en ministund). Vi satt bara i solen o pratade o hade det chill ;)


Catti e så söt, hon hade gjort popcorn o tagit med ;P


:D


Göött tyckte vi ;)


Igår var jag med mamma o Ulrica till Karlstad hela dagen, blev lite shopping i stan först, o så Sommarlagret, sedan Ikea, eftersom mamma ska flytta snart.
Hittade en hel del fint till mej också, både i stan o på Ikea, kan hända att jag visar lite om jag orkar ;P



Göööött

På kvällen åkte jag o Ea till mamma för att kolla på säsongsprämiären av So You Think You Can Dance! Åhh äntligen:D
En anledning till att nån jäkla gång skaffa 5an hemma kanske...?!;P


Nu hinner jag inte babbla här mer för har massa plugg att ta igen. På't igen bara ;)

PUSS, ha det braaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0