Tips på nyttig efterrätt/nyttigt mellanmål

Ville bara dela med mig av en lite nyttigare och jävligt god efterrätt/dessert/mellanmål - kalla det vad ni vill ;p Perfekt om man är sugen på något gott, lite sött och inte orkar göra nåt som tar tid.
Varför inte äta det till frukost eller kvällsmat?
Blanda bara ihop allt i en tallrik eller i en mugg och ät med sked.

Ingredienser:

En halv burk kesella hallon (nyhet! supergott, smakar hallonyohhurt)
1 banan
Lite kanel
(eller mkt om man gillar det;P)
Ca. 1 tsk linfrön
En nypa vaniljpulver

(Vill man ha det lite matigare kan man ju slänga i lite valfria hackade naturella nötter)


Åt detta precis, för första gången, hehe, slängde bara ihop nåt och eftersom det blev så gott ville jag bara dela med mig av min goda blandning ;P Inget speciellt men riktigt yummiiiie! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0