Examensfest

I lördags hade en av mina bästa vänner Karin examensfest, hon har läst i Trollhättan i tre år till lantmätare o är nu färdig, o har redan fått jobb dessutom :) Stolt! Självklart skulle sötnosen firas!
Hennes familj hade hyrt kanalvillan o alla de närmsta släktingar, vänner osv. var där.
Det var så jäkla kul o trevligt, o helt undebart att träffa alla igen, Karin (o hennes Emil), Fia, Catti (o hennes Calle), Malin (o hennes Johan), Maja, Emma, Thomas m.m. ååh :)
Det bjöds på jättegod mat, efterrätter o vin m.m. o vi var kvar långt in på natten..


Tog endel bilder under dagen/kvällen o här kommer några av dem:


Hemma, några timmar innan. Jag o min söta going :)



Fixade lite snabb, men jävligt god o somrig lunch. (Det vita är kesella om nån undrar)



Nom nom nom


Gör mig i ordning



Fääärdig


I bilen, min rosa fina present som visst råkade matcha min klädsel haha


Matchie matchie


Kaaarin :) (o hennes kompis)


Maaaat, haha


Var tvungen att få med denna på bild, denna morotskaka var typ de godaste jag ätit i bakverksväg :p


Catti o Calle, såå fina tillsammans! Vilket par :D


Ännu ett gulligt par :) Var så glad att Malin kom hem från Norge o var med :D


Jag och..... Scarlett Johanson......? Aha nehe det var visst Emma :)


Sov bara 4 timmar den natten innan det var dags att stiga upp för jobb på söndagen. Alltså igår ;P
Dear god, men konstigt nog var jag pigg o glad, kanske forft lite full....?:P Haha nejdå.

Var även på Hotellet och åt middag med mamma, min bror Daniel, mormor och så två släktingar som var här på besök, nämligen min morbror Göran o hans Solveig :) Efteråt åkte vi hem till mamma o fikade med jordgubbar, mmm...
På kvällen hade jag o Ea myskväll o hyrde Easy A.



Denna ni vet? Jag tyckte faktiskt den var bra :) Ett plus var ju att Cam Gigandet dök upp då och då ;)


Tröttheten kom idag, sov till 11! Fuuuck jag som skulle gå upp 7-8 som jag brukar på vardagarna, behöver ju pluggtid. Aja, men så blire ibland:) Nu ska jag fixa lite käk o sen plugga en liten kortis till, ikväll blir det annat. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0