Somrig helg ♥

I helgen fick min bleka kropp äntligen se solen :) Hehe. Har mest suttit inne framför datorn (pluggar ju på distans så allt är via datorn..) nedgrävd i plugg som vanligt även de senaste dagarna, trots att det varit så fint väder..:S Men i lördagseftermiddag tog jag en paus ett par timmar för att åka med babe till Västeräng, där vi låg helt själva (sånär som på lite båtar) på en filt vid vattnet o bara solade o myste.


Undebart väder :)


Glaad Madde i bilen ^^
(Haha min frilla ser ju förjävla rolig ut på denna bilden:P)


Här låg vi o hade det gött. (Ea som syns på bilden;P)


Brunare tjej får man leta efter


Igår blev det också lite solning på eftermiddagen, fast hos mamma. Man får liksom panik av att bara sitta inne o plugga när vädret väl e så himla fint, så ja g o Ea la oss i solstolar på mammas altan en sväng, o sedan på en filt i trädgården när vi skulle sola ryggen :) Tog med datorn för att plugga lite samtidigt men man ser ju typ inget på den jäveles skärmen :P Aja, sen fick vi middag där också :)


Helvetes gott var det! Älskar kyckling, skulle typ kunna äta det varje dag ;P Färskpotatis var det också! Tog inte ens nån sås för den va så jäkla saftig o god, mmm.. (Åh vad hungrig jag blev just precis nu)



Ea :)


Idag är det plugg i vanlig ordning, har förlängt min studietid så läser över hela sommaren nämligen :S Men e strax klar med ena kursen så då kan jag ta det lite lugnare/slappare. Eller snart och snart, hoppas snart iaf men det är fortf en hel del kvar...
Skönt att det e röd dag iaf så att baby e här hemma o håller mej sällskap, blir så mkt roligare då när man åtminstone slipper va ensam,
trots att han e ganska så djupt försjunken han med, fast i tv-spel ;P


Hoppas ni har en fin nationaldag idag folket :D



Kommentarer
Postat av: Mathea

re. the feeling is awesome!! och tack ska du ha! kram !

2011-06-11 @ 00:13:10
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0