Vilken hårfärg?

Hittade en bild på världens (enligt mej) finaste hårfärg! Åååhh perfekta färgen verkligen, så himla snyggt!



(Hennes längd o volym är ju inte helt fel heller;P)

Visst är denna färgen sjukt fin? Ljusbrunt med honungsblonda slingor typ? Men ändå lite röd-orange i?
Känns som jag skulle trivas bra i den nyansen, särskilt nu på sommaren,
men samtidigt gillar ja väldigt mkt att ha det mörkare som jag har nu,
plus att jag e sjuuuuukt sugen på rött hår! Eller alltså, inte röd-rött,
men rödbrunt ni vet?



Typ nåt sånt här fast kanske en aningens mindre rött i (eller?!).
Tycker det är såå hett men frågan är om man skulle passa i det?
Man kanske även skulle vänta till hösten?

Fan vad svåårt, eju så sjukt snygga hårfärger båda två men så himla olika!



Slänger med den här bilden som jag hittade också, lite mörkare rödbrunt, jävligt snyggt. Typ kopparaktigt?


Åhhh kan inte bestämma mej,
VAD TYCKER NI?!


Såhär ser jag ut nu:


(Bortse från att jag är ofixad på bilderna:P)

Min nuvarande hårfärgs skiljer sig rätt mkt från ljus till ljus o även från bild till bild som ni ser, det blir faktiskt lite rödbrunt ibland som på första bilden (särskilt med blixt!), men tror den andra bilden är mer exakt hur den ser ut.

Jaja, ska lägga mej nu o fundera på saken, men har ni några synpunkter får ni JÄTTEGÄRNA komma med dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0