Friday baby friday

Tar en liten paus i pluggandet och slänger in denna listan åt er! Snodd från Egoinas blogg.
Så fort jag får mer tid ska jag slänga in massa bilder från min födelsedag o så :)

Men här har ni något så länge iaf:
(jag älskar listor;P)


Jag har insett att min senaste kyss… var alldeles för länge sedan! (igårkväll)

Jag lyssnar på… det mesta

Du mår bäst när du… är med de jag tycker om eller dansar

Stockholms bästa stadsdel är… söder för där ligger DC <3

Jag pratar… värmländska o för fort och mycket ibland ;P

Jag älskar/tycker om… choklaaaad

Min bästa vän(ner) är… underbara!

Min första riktiga kyss… var på en parkbänk under fyrverkerier

Jag avskyr när folk frågar… Är du ledsen? När man inte är det.

Kärlek är… allt

Någonstans, tänker någon… "den där Madde, hon är en riktigt cool tjej hon!"

Jag kommer alltid att vara… dansare

Jag är hemligt förälskad i… Paolo Roberto. Men nu är det ju inte hemligt längre :S

Sist jag grät var… hmm minns inte faktiskt, jag har lätt för att gråta men nu var det längesen. jo nu minns jag! eller inte exakt när för det var före förra veckan men det var iaf när Ea skrämde mig mitt i natten och jag blev så rädd o chockad så jag började grina:P haha!

Min mobiltelefon är… vit och rosa och riktigt kass

När jag vaknar på morgonen… är andra sidan av sängen tom :S

Innan jag går och lägger mig… är jag trött

Just nu tänker jag på… varför i helvete det snöar idag när det ska vara fucking vår?!

Bebisar är… förtrollande (när de inte skriker;P)

Homosexuella är… homosexuella.....? Eller? Har jag fattat det fel...?;P

Blondinbella är… rik

Ikväll ska jag… antingen på bio eller ha myskväll eller plugga
I morgon kommer jag… jobba, sen feeesta med min kära Mikkan

Jag vill verkligen… Ha vår nu! FATTAR DU?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0