Känner inte igen mig själv!

Ligger äckligt efter i plugget (fast plugga är det enda jag gör känns det som?!) så jag måste ta tag i det nu o hinna med så mkt jag kan innan dansen ikväll,
men jag ville bara visa vad jag precis gjort........




Jag har velat det här så länge (ett år typ) och undrat hur jag skulle se ut som brunett, och nu är det gjort!
Gjorde ju en liten smygstart i januari när jag la i lite bruna slingor i håret (eller inte jag, men frisören;P) och jag kände direkt att jag trivdes bättre lite mörkare, för ansiktet kom fram mer på något sätt.

Nu hade det börjat ljusna mer och mer samt att topparna behövde klippas igen så jag drog till frisören o hade bestämt mej för att färga denna gången istället för att bara slinga.
Var inte beredd på att det skulle bli såhär mörkt, och det är sjukt ovant. Men vet ni?
Jag gillar det  :) A lot!


Kommentarer
Postat av: Camilla

SNYGGT! :) Hoppas allt är bra med dig annars! Kram

2011-03-25 @ 10:12:22
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0