Pics from last saturday night

Jag o Mikaela hade en sån jävla rolig lördag förra helgen!
Har inte haft tid att lägga upp bilderna, men nu så ;P
Hade jäkligt många o-bloggbara hahaha men här får ni ett urval iaf ;)
Mikaela o Timmy som var i Säffle hämtade mig o så åkte vi till deras lägenhet i Karlstad,
där gjorde Timmy mat till oss o blandade drinkar osv ;P
Sedan tog vi bussen till stan, gick först till Score o sedan Tempel, hade askul ;D



Tog några bilder i väntan på att de skulle komma.
Pyttelitesmile...


Lite mer smile...


Stort smiiiiiile HAHAH


Inne på Tempel, haha






Vi träffade några från våran gamla gymnasieskola :)


Hahaha vad faan?


Vi dansade med två...ehhh.. lite udda "killar", Haha de va jäkligt kul iaf ;P
synd att jag inte fick en bättre bild!


Myyyyys med baby hemma ♥
Han hämtade mig i Karlstad, gullig som han är :)


Kommentarer
Postat av: mikkaaan

HAHAHAHAH vilka fula bilder :P och jag tänkte precis också att varför tog vi inga bilder på harrys i helgen? men de gjorde vi ju visst :P hahaa

2011-03-28 @ 21:33:10
Postat av: Madde

hahaha veeet xD ja fast bara ett par st typ :S vi måste ta många vaaaarje gång, mkt roligare ;)

2011-03-30 @ 15:06:23
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0