Take me as I am, take my life

Hej! Ville bara uppdatera lite snabbt och säga godmorgon och önska er en fin dag :D
Själv har jag varit uppe ett tag o pluggat o har precis käkat frukost.
Blev endel annat igår o i förrgår så idag ska jag bara plugga plugga plugga hela dagen fram tills dansen ikväll. Weeeiihooo! Eller.....?
Har iaf liite bilder från de senaste dagarna men de hinner jag inte lägga in nu,
men här får ni en liten snabbupdate iaf:

Tisdagen: plugg, förmiddagsfika hos mamma (med frallor och semlor;P), mer plugg, koreograferande (till min dansgrupp), middag hos mami, mer plugg, undervisa instruktörerna i jazz, dans med Mikaela.

Igår: Sjukhuset, tvätt och plugg, ärende på stan, möta Mikaela för låång promenad och secondhandshopping och sedan middag hos mig o Viola var med hela tiden också :) Sen plugg igen o godnatt.

Puss så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0