Bilder från min födelsedag

Här kommer äntligen några av bilderna från min födelsedag den 12 mars ;D


Morgonglad tjej med finfina presenter från min finfina pojkvän :D
Vanilj-bodymisten från Body Shop ääälskas!


Jag fick fina tulpaner :)


Glad_tjej87 o baby som jag tyckte blev lite konstig här så...


...jag ville ta om bilden. Ja... Ehh.. Jag gav upp ;)



Ojojoj!!!!
Glass, grädde, maränger, bananer, chokladsås och hallon, typ godaste som finns...?;D


Fick en jättefin vas från min kusin Therese med rosa rosblad osv, såå söööt + armbandet ni ser på samma arm, svarta o rosa stenar, som hon gjort själv och som passade mig perfekt :)


Spääännandeeee


Therese underbara hund Tindra ville pussas ;)
Sedan kröp hon över med tassarna på min arm och började kittla o snoosa mig i nacken
hahhahahaa ja doooog av skratt o kittel ;P


Det var som jag sagt innan en jäääättebra dag med mina nära o kära!
Har såklart massa bilder på dem med men vill inte lägga ut för mkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0