Min förjävligt fina helg

Håller på att pluggar, ligger jäkligt efter för har inte pluggat på några dagar nu..

Men ville bara berätta om den underbara helgen jag haft :)

I Fredags var jag ju först hos mamma med hela familjen + mormor o morfar o fick våfflor med hallon- och blåbärssylt o grädde, mmmm! :) De va jättemys.
kvällen kom Mikaela till mej, så gjorde vi oss i ordning o provade kläder (o av nån anledning efter tusen klädprovningar slutade det med att jag hade samma som förra helgen? Haha aja....),
förfestade, kollade lite på Let's Dance finalen, lyssnade på bra musik o skrattade lika mkt som alltid ;D
Sedan drog vi till the one and only nattklubb här i Säffle, nämligen Harrys ;P

Här har ni en "fin" liten bild därifrån:


Lördagen spenderade jag först med min fina baby.
Vi myste här hemma o tog sedan en sväng till Karlstad för att det var så fint väder :)
Handlade inte så speciellt mkt, förutom en pilates-/gymboll,
men jag fick ett par jättesöta vårskor från min älskling ;D
Han tyckte jag var så fin i dom o ville ge dom till mej,
gud så han skämmer bort mej ♥
Här e dom:


Dom e finare i verkligheten såg jag nu, men jag älskar dom,
fina, vita, vardagliga vårskor :)

Sedan käkade vi på restaurang innan vi åkte hem (lövbiff o pommes, mmm),
i bilen åt vi glass, ahhhh helt undebart skönt (o roligt) hade vi det!

När vi kom hem drog han iväg på festligheter med grabbarna o jag fick besök av Mikaela, Timmy o Viola.
Vi hyrde film, "Other guys" som var rolig, o käkade massa gött.
Vi var alla slitna efter fredagen så en sån kväll behövdes!


Såhär såg jag ut i lördags!


Och här är jag igår:



Igår sov jag o Ea bort halva dagen o sedan var vi hos hans föräldrar på middag,
ännu mer våfflor ;)
Kvällen hade vi mys o hyrde film, "The switch" som var riktigt mysig o bra, t.o.m. Ea gillade den ;)
Kvällen o helgen avslutades med massage, lovely!

Åh sjukt bra helg!

Nu är det ny vecka o massa plugg, dans o träning som gäller.

Hoppas ni har det bra i solen :)


Kommentarer
Postat av: malin

va, mää! jag var också på harrys i fredags ju! men inte såg jag dig :(:(:(:( typsikt! puss

2011-03-29 @ 22:47:12
Postat av: Madde

vaaa va duu? meh :( men vi kom ganska sent, typ halv 1, o vi va bara där uppe. vem va du där me då?:)

2011-03-30 @ 15:03:53
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: malin

jag var med therese och min syster och hennes kompis :D och vi var uppe på dansgolvet vi med. men gick tidigt, eller halv 2 ca :D

2011-04-03 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0