You are my sunshine

Heeej på er!
Blir kanske ett litet tråkigt inlägg utan bilder nu, men sitter på älsklings dator o håller på med skolarbete.
Ville bara uppdatera lite snabbt eftersom jag inte skrivit sen i måndags, har ju haft Frida här sedan dess (sa hejdå på stationen nyss), så när jag inte suttit o pluggat har jag bara velat va med henne o så.
Vi har mest myst, pratat massa, vart ute i solen, tränat (vi va på Friskis&Svettis i tisdags, de va kul faktiskt;P blev aaas-svettig!), ätit... haha, typ de bara. njutit av varandras sällskap :) Idag tog vi även en promenad till mamma o hälsade på o fick middag där o så. Mys.
Nu e jag hemma i lägenheten, o min lillebror följde me hit en sväng, men han sitter o spelar tv-spel ;)
Om en halvtimme ska jag iväg till danslokalen, blir Zumba o Street ikväll! Kuuuul :D

O imorrn e de heeeelg!
Faaan vad bra jag mår.

Fast jag saknar min Frido redan :S Hoppas vi ses snart igen! Jag får åka ner till Gbg snart:)

Nu måste jag plugga lite till innan jag hoppar i träningskläderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0