Helgen :)

Jag o Ea har precis käkat (blev fiskbullar idag, muuums!) o snart ska jag dra iväg till dansen, men ville bara berätta lite om den jättebraiga helgen som varit :)

I fredags åkte jag med Mikaela till Karlstad (hon va här i Säffle hos sin mamma),
o så gick vi runt både i stan o lite på Bergvik o shoppade, jag hade presentkort på HM o hittade lite fint :)
Lillpluttis Viola var med också o sen mötte vi även upp Timmy o så drog vi o handlade lite,
sedan hem till dom o under kvällen blev det grill, lite cider o öl, sällskapsspelande m.m med några av Timmys kompisar också.

Jag sov över där, o på lördag förmiddag åkte vi hem till Säffle för att gå på en workshop i commercial med Nathalie Akselsen, Ida Warg o en kille som hette Chris. Vi körde till Lady Gaga's Judas o det var grymt kul men svåårt för de gick så snabbt, men bra att utmanas :)

Mikaela o Timmy stannade i Säffle till söndagen så jag hängde me dom på lördagskvällen med :) Vi hade tänkt dra o bowla men det var STÄNGT för att "det inte varit så många där under dagen" (HUH?!) så vi käka donken, haha o sen hamna vi hos mej o kolla film o prata o så bara fram tills natta :P

Söndagen gick jag o Ea till hotellet på förmiddagen o käkade lunch med Ea's föräldrar, bror, mormor o morfar. Gött som faan var det!
Sedan hängde jag o Ea på Sandbacken på en filt i gräset vid vattnet i sooooolen o läste tidningar, käkade bullar o godis o sov en sväng ;) Myyyys!
Sedan handlade vi, köpte pizza o hyrde film, "The Town", som var rätt bra.

En riktigt rolig o mysig helg iallafall!


Här är några bilder från hemma hos Mikaela o Timmy


Mmmm :)


Mikaela o Jocke


Timmy o Mikaela


En cp Madde ;P


Luktar timglaset gott mån tro...?;P


Dagen efter. Tööööööötis!


Jag fick sova i deras stora, fina himmelsäng :)


Världens godaste frukost, jordgubbar med vaniljkesella, ååh jag dör! Äter alltid vanlig lättkesella annars så hade faktiskt aldrig provat vanilj, men till jordgubbar ska det faasen va detta ;) Lätt nya fredagsmyset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0