I believe that there is hope buried beneath it all

Godmorgon o hej till denna underbara, fina dag :D
Hade tänkt gå upp 8 idag men snoozade ända till 9, haha, trööött kvenna :P
Nu har jag iaf varit ute på min 1-timmes morgonpromenad, stretchat, duschat, käkat frukost osv.
Idag blir en helt vanlig dag med plugg, möte på Lärcenter, mer plugg o så extraträning med dansen ikväll.
Vill egentligen bara åka upp till mamma o ligga o sola i bikini hela dagen men det får bli nån annan gång.. Rättare sagt efter maj när jag e klar med plugget...?;P Fan vilken blekis jag kommer va i början av sommaren, haha. Aja, men nu måste jag sätta igång här, vi hörs honeys, PUSS


Bilder från i söndags när jag o Ea hade en liten mysig picknick på Sandbacken,
som ni säkert vet vid detta laget så e ju min kamera trasig o såhär blir det alltså när man tar kort i dagsljus (även i för starkt lampljus), så nu vet ni det :P Har dock försökt göra dom lite mörkare i Picasa men det blev förjävla kasst ändå :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0