Plugg, dans och så lite mys..

Att sitta ensam hemma en fredagskväll och plugga, lägga sig 10 för att sedan gå upp vid 7 på en lördag för att plugga är väl liite väl även för att vara mig, men det var min verklighet igår och idag iaf :P

Baby har varit så duktig o sprungit runt här o tagit hand om tvätt o städ o disk o allt möjligt så jag bara kunnat koncentera mej på plugget, gulle ♥

Det är som slagt slutspurten nu på ena kursen, o imorrn ska jag jobba + att det e Mors Dag så då försvinner ju morgondagen, därför får jag ligga i nu ;P Jag känner mej så stressad att det är helt sjukt eftersom jag har så mkt kvar att läsa + att jag har höga krav på betyg, men på något sätt så ska det väl ordna sej!

Men vid 9 ska jag o Ea ta en välförtjänt filmkväll med godis och popcorn. "På Smällen" ska vi se ikväll som går på 6an, den e bra tycker jag ;P


Jaja, bara för att kompensera det dåliga bloggandet så får ni en bildbomd på en svettig och äcklig Madde i torsdags förmiddag, efter att ha tränat på ett danssolo i x antal timmar. Bjuder på den!
 Men ta bilderna med en nypa salt hörrni ;)










Helt plötsligt hamnade jag på golvet..?




Efter denna bilden insåg jag att jag var alldeles för trött, hungrig o flummig så då drog jag hem o gjorde mat o duschade :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0