Hej bloggen, hej läsare, hej fredag!

Hey fellas!;)
Jag har inte dött, det är bara lite mycket just nu med slutspurten på plugget (eller iallafall ena kursen, ska läsa över sommaren också:S) samt dansuppvisningar i helgen vilket innebär ordinarie träningar, extraträningar o annat som ska fixas inför det m.m.
Men ville ändå säga hej o lägga in lite bilder från förra helgen, annars kommer det aldrig bli av..

Ska försöka berätta om den kortfattat:

Under fredagen blev det iallafall först plugg, sedan mötte jag upp Mikaela på stan och så gick vi lite i affärer, köpte lite fiiiina grejer på nya Saker&Ting som jag äälskar! Sedan käkade vi sallad på en pizzeria innan vi drog iväg till Karlstad, hämtade upp Timmy på hans jobb o åkte till ÖoB! :) Haha. Skitkul där ju o jäklar vad vi handlade ;P ÖoB rules ;P Ea o en kompis till han var också i Karlstad så de kom också dit och sen åkte jag med dom hem. Båda jag o Ea var trötta så det blev bara myskväll sen!

lördagen jobbade jag först,
sedan mötte jag Mikaela o Timmy o gick ut en sväng på vårmârten! Köpte byxor till dansuppvisningen, solglasögon, 3 jääättefina armband (av min kusin som hade eget stånd med sina egengjorda smycken) o lite annat. Sedan käkade vi pizza o handlade lite inför kvällen o drog sedan till mej o började förfesta. Vi blandade i ordning asgoda shots bl.a., hehe. Ea o hans kompis Jocke kom hem en sväng också o joinade.
Efter ett tag åkte vi till Mikaelas mamma där vi fick grillat, o fortsatte sedan till Mikaelas pappas (tomma) hus där vi kollade på Melodifestivalen o shottade hela natten typ :P
Haha, kul hade vi iallafall!

Lika kul var det ju inte att gå upp tidigt på söndagen o jobba...
Har nog aldrig varit så död som jag var i söndags alltså!
Därför blev det inte många knop gjorda efter jobbet den dagen, köpte chips o kollade på PS. I Love You med Ea.

Mycket bra helg iaf!

Under veckan
har det i princip bara varit plugg, plugg, plugg o dans, dans dans.
Så kommer det bli även idag, ska plugga röven av mej nu fram tills vi ska extraträna med dansen i eftermiddag/kväll, först med Mikaelas grupp o sen med min.
Vet inte när jag kommer hem men blir nog sent ikväll.

Men JAJA här har ni lite bilder från förra helgen iaf,
hämtade ut min nya kamera jag beställt efter mârten i lördags, så därför ere inga bilder från dagen o själva mârten, eller jag tog några med min gamla som jag ändå hade med, men dom blev ju helt vita så ingen idé att lägga upp dom:P Men som sagt, öppnade paketet med nya kameran när jag kom hem, så efter det knäpptes massa bilder :) nu funkar det finfint att ta kort i ljus igen, ÄNTLIGEN ;D


spöööke?



en fågeljävlel har bajsat på vårat fönster!



Ea chillar ;)



Jocke, Timmy o Mikaela, hehe



Gött



<3


Sigge ville vara med o festa!



xD



HAHAHAHAHHA jag o Mikaela skrattade så att vi på riktigt dog när vi såg denna bilden,
jag la mig ner för att hångla upp Sigge lite o ta kort på det,
så trycker Mikaela ner honom i fejjan på mej o precis detta lyckas komma med på bild istället hahahhaa



Ser trött ut? Men jag va glad o pigg som en lärka! Huh...?



GLAMOUR! Haha
Detta var senare, hos Mikaelas pappas hem som vi lånade:P


Mmm jordgubbsmilkshake!




Måste även visa er de fina armbanden jag köpte av min kusin Therese :) Duktig hon ääär! Ville ha mer grejer, men fick hejda mej, hehe.


Kommentarer
Postat av: mikaela

HAAAAAAHAHAHAHAHHAHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAAHAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA

2011-05-23 @ 08:38:42
URL: http://thebestfeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0